Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Να πώς γίνονται πλούσιοι οι Αλβανοί στην Ελλάδα!


Εκατοντάδες Αλβανοί μαζεύουν μανταρίνια στον κάμπο της Κεστρίνης, αλλά και του Ραγίου και του Ασπροκλησίου.

Οι παραγωγοί τούς προτιμούν, γιατί, όπως λένε, τους κοστίζουν λιγότερο και είναι αποδοτικοί.

Αλβανοί εργάτες, που συναντήσαμε στο τελωνείο του Μαυροματίου Σαγιάδας, την ώρα, που γύριζαν σε διπλανό χωριό από τη δουλειά, μάς ανέφεραν ότι, αυτούς τους τρεις μήνες, που διαρκεί το μάζεμα των μανταρινιών, βγάζουν, για τα δεδομένα της χώρας τους, πολλά χρήματα.

Είναι χαρακτηριστικό του μεγάλου αριθμού των Αλβανών εργατών, που απασχολούνται για τη συλλογή μανταρινιών στη Θεσπρωτία, το εξής γεγονός: Κόλλησε για μια ώρα, λόγω βλάβης, ο έλεγχος διαβατηρίων στο Μαυρομάτι και σχηματίστηκε μεγάλη ουρά από από αυτοκίνητα εργατών, που επέστρεφαν...