Από την μεριά μου θα συνεχίσω ν΄ασχολούμαι με την πορεία της υγείας του, με την ζωή του, την καθημερινότητά τους καθώς τον θεωρώ το απόλυτο παράδειγμα δύναμης που έχω συναντήσει τα τελευταία χρόνια. Αποφάσισα όταν μπορώ να τον ακολουθώ . Και θα το κάνω πρώτα ο θεός και στο ταξίδι που θα κάνει στη Νυρεμβέργη σε λίγες μέρες για την επέμβαση της ζωής του. Λίγο πριν το ταξίδι ο Γιώργος βρέθηκε στο Studio του Παναγιώτη Τούντα και ηχογράφησε το νέο του τραγούδι. Εκεί κι εμείς. για να τον δούμε.
Το τελευταίο τραγούδι πριν την επέμβαση. «Μπορεί να είναι το τελευταίο μου τραγούδι και το λέω με την ψυχή μου» μας λέει… κάνοντας χιούμορ…Ακούστε λοιπόν το τραγούδι-κόσμημα σε στίχους Σπύρου Γιατρά και Αλέκου Χρυσοβέργη. Ένα κόσμημα που οι δημιουργοί δεν έδωσαν στον Οικονομόπουλο και προτίμησαν τον Δασκαλάκη. Κάτι θα ξέρουν παραπάνω. Ακούστε για πρώτη φορά το ρεφρέν του τραγουδιού…μια ζεμπεκιά που αναμένεται να μείνει…Ένα διαχρονικό τραγούδι…που διαφέρει από πολλά!
