Μαθητές του 4ου Λυκείου Αχαρνών έγραψαν στα παράθυρα της τάξης τους την πασίγνωστη φράση που χρησιμοποιείται τον τελευταίο καιρό...
Οι ίδιοι μάλιστα διαβεβαιώνουν στο διαδίκτυο όπου και εμφανίστηκε η φωτογραφία, ότι δεν πρόκειται για κάποιο προϊόν photoshop...
newsbomb.gr
